♬ Music Lounge(모든 장르)

when i get over you [ 내가 당신을 잊을때 쯤이면 ] - Randy Crawford

카이로스3 2024. 5. 29. 14:07

https://youtu.be/Xs3z1vVIDNY

RANDY CRAWFORD - WHEN I GET OVER YOU

 

When I Get Over You - Randy Crawford           

 

Everybody sees some changes
Everybody sheds a skin or two
You won't recognize me
 

누구나 무언가 변한 걸 보죠
누구나 뱀처럼 허물을 하나, 둘 벗죠
당신은 나를 알아보지 못할 거예요 

 

When I get over you
Unattened dreams will breathe life
All my wishes will come true
And there'll be time for everything
 

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

꾸지 않은 꿈들이 생명을 불어넣을 거에요
나의 모든 소망들이 이루어지고
모든 것을 위한 시간들이 있을 거예요

 

When I get over you
When I get over you
The sky will still be blue
And I'll swim there if I want to 

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

내가 당신을 잊었을 때 쯤에도
하늘은 여전히 푸를것이고
나는 원하면 수영을 하겠죠  

 

When I get over you
I'm setting free the monkey
I'm setting free the lion too
Yesterday's child will grow up wild 

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

나는 원숭이를 풀어줬어요
그리고 사자도 풀어줬지요
어제의 아이는 거칠게 자랄 거예요

 

When I get over you
When I get over you
The sky will still be blue
And I'll swim there if I want to 

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

내가 당신을 잊었을 때 쯤에도
하늘은 여전히 푸르겠죠
나는 원하면 수영을 하겠죠
 

 

 When I get over you     

I'll be wearing a fairy-tale
     I'll walk in glass high-heeeled shoes
         And there'll be a moral to the story   

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

나는 동화를 마음속에 간직하고 있죠
나는 하이힐 구두를 신고 유리위를 걷죠
그 이야기에는 교훈이 있을 거예요

 

When I get over you
I'll be the life of the party
I'll misbehave and act the fool
I won't care who knows me 

 

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

나는 파티의 삶을 살고요
못된짓을 저지르고 바보같은 행동을 하죠
나를 아는 사람은 신경도 쓰지 않을 거예요

 

                  When I get over you              

         When I get over you      
       The sky will still be blue
          And I'll swim there if I want to    

내가 당신을 잊었을 때 쯤이면

내가 당신을 잊을때 쯤에도
하늘은 여전히 푸르겠죠
나는 원하면 수영을 할 거예요

 

When I get over you
When I get over you
yeah The skies will still be blue
I said I'll swim there if I want to
When I get over you

내가 당신을 잊을때 쯤이면

내가 당신을 잊을때 쯤이면
하늘은 여전히 푸르겠죠
나는 원하면 수영을 할 거예요
내가 당신을 잊을때 쯤이면~ ​