♬ Music Lounge(모든 장르)

One More Time / R,M

카이로스3 2013. 12. 9. 15:29

 

   

 

  

플레이를 정지 시키시고 동영상 감상하세요^^

 

 

정신적 지주인 아버지의 사망과

 

 가정의 이별등

 

많은 시련을 겪으면서 쓰인 곡 입니다.

 

 

One More Time - Richard Marx(리차드 막스) 

 

Nothing I must do

내가 해야할 일은 아무것도 없어

Nowhere I should be

내가 있어야 할 곳은 아무데도 없어

 

No one in my life 

내 삶속에는 아무도 없지

To answer to, but me

다만 나와 일치할 뿐

 

No more candlelights

더 이상의 촛불도

No more purple skies

보라빛 하늘도 없어

 

No one to be near

아무도 나에게 다가오지 않아

As my heart slowly dies

나의 심장이 천천히 죽어가는 만큼

 

If I could hold you one more time

내가 너를 한번만 더 안을수 있다면

Like in the days when you were mine

네가 나의 것이었던 날들처럼

 

I'd look at you till I was blind

난 눈이 멀때까지 너를 바라보고 싶어

So you would stay

그래서 네가 머물수 있도록

 

I'd say a prayer each time you sign

네가 손짓할 때마다 난 기도해

Cradle the moments like a child

아이같았던 시간을 흔들어

 

I'd stop the world if only I could hold you one more time

내가 너를 한번 더 안을수만 있다면 세상을 멈추고 싶어

 

I've memorized your face

너의 얼굴을 기억해왔지

I know your touch by heart

난 너의 마음의 손길을 알아

 

Still lost in your embrace

너의 포옹속에서 아직도 길을 잃고 헤메

I dream of where you are

네가 어디있는지 꿈을 꿔

 

 

If I could hold you one more time

내가 너를 한번만 더 안을수 있다면

Like in the days when you were mine

네가 나의 것이었던 날들처럼

 

I'd look at you till I was blind

난 눈이 멀때까지 너를 바라보고 싶어

So you would stay

그래서 네가 머물수 있도록

 

I'd say a prayer each time you sign

네가 손짓할 때마다 난 기도해

Cradle the moments like a child

아이같았던 시간을 흔들어

 

I'd stop the world if only I could hold you one more time

내가 너를 한번 더 안을수만 있다면 세상을 멈추고 싶어