♬ Music Lounge(모든 장르)

NSYNC - This I Promise You (Official Video)

카이로스3 2024. 7. 28. 20:11

https://youtu.be/6thmPrTxBtI

NSYNC - This I Promise You

When the visions around you
Bring tears to your eyes
And all that surrounds you
Are secrets and lies
I'll be your strength
I'll give you hope
Keeping your faith when it's gone
The one you should call
Was standing here all along

그대 두 눈에 흐르는 눈물이
주변의 모습들을 흐릿하게 만들고
그대를 둘러싼 모든 것들이
비밀과 거짓으로 넘쳐날 때
내가 그대의 힘이 되어 줄게요
내가 그대의 희망이 되어 줄게요
모든게 사라져도 내가
그대의 신념을 지켜줄게요
그대가 기댈 수 있는 단 한사람이
여기 이렇게 계속 서 있었는걸요​

And I will take you in my arms
And hold you right where you belong
Till the day my life is through
This I promise you
This I promise you

그대를 내 품에 안고는
그대가 있어야 할 곳에 머물게 해줄게요
내 인생이 끝나는 그 날까지
이것만은 약속할게요
이것만은 약속할게요

I've loved you forever
In lifetimes before
And I promise you never
Will you hurt anymore
I give you my word
I give you my heart
This is a battle we've won
And with this vow
Forever has now begun

전생에서부터
나는 그대를 영원토록 사랑했었나봐요
꼭 약속할게요
그대를 가슴 아프게하지 않겠다고
내 온 마음을 드릴 것을
약속할게요
이번에는 우리가 이긴 전쟁이지만
이 서약과 함께
영원은 이제부터 시작되었죠​

Just close your eyes each loving day
I know this feeling won't go away
Every word I say is true
This I promise you
This I promise you

사랑하는 날마다 눈을 감아요
사랑의 느낌이 사라지지 않을거란걸 알지만
내가 하는 말은 모두가 진심이라는것
이것만은 약속할게요
이것만은 약속할게요

Over and over I fall
When I hear you call
Without you in my life, baby
I just wouldn't be living at all

그대가 나를 부르는 소리를 들을 때면
나는 몇번이고 까무러치죠
그대가 없는 내 삶은
사는게 아니었을거에요

And I will take you in my arms
And hold you right where you belong
Every word I say is true
This I promise you
Every word I say is true
This I promise you
This I promise you

그대를 내 품에 안고는
그대가 있어야 할 곳에 머물게 해줄게요
내가 하는 말은 모두가 진심이라는 것
이것만은 약속할게요
내가 하는 말은 모두가 진심이라는 것
이것만은 약속할게요
이것만은 약속할게요

https://youtu.be/t3m09JK-slU