♬ Music Lounge(모든 장르)

Million Years Ago - Adele

카이로스3 2023. 10. 16. 14:12

https://youtu.be/d7wyv50L7c4

Only wanted to have fun

Learning to fly

Learning to run

I let my  heart decide the way

 

내가 원했던 것은 즐기는 것이었어요

날아가는 법을 배우는것

뛰어가는 법을 배우는것

가슴이 시키는대로 길을 선택했어요

 

When I was Young

Deep down I must have always known

That this would be inevitable

To earn my stripes I'd have to pay

and bear my soul

 

어렸을때 부터 마음 깊숙히 자리잡고 있던걸

난 항상 알고 있었어요

이 세상을 피할 수는 없을 거라는것

인정받기 위해선 대가를 치뤄야 한다는것

그리고  내 영혼이 그 사실을 견뎌내야한다는걸

 

I know I'm not the only one

Who regrets the thing they've done

Sometimes I just feel it's only me

Who can't stand the reflection that they see

I wish could live a little more

Look up the sky, not just the floor

 

행동했던 일들에 대해 후회하는 사람이

나 혼자만은 아니라는 것을 잘 알고 있어요

가끔은 거울 속에 비취지는 모습을 참지 못하는게

나 혼자만 그런것 같을때가 있어요

내가 좀 더 잘 살아갈 수 있기를 바래요

바닥을 보지 않고 하늘을 올려다 보며

 

I feel like my life is flashing by

and all can do is watch and cry

Imiss the air, I miss my friends

I miss my mother

I fiss it when life was a party to be thrown

But that was a million years ago

 

내삶은 그냥 순식간에 지나가는것 같아요

내가 할수 있는건 그저 지켜보고 우는 것 뿐이네요

난 그때 그 공기가 그리워요

내 친구들이 그립고

엄마가 그립고

내 삶이 파티 같았던 때가 그리워요

하지만 그건 백만 년 전의 일이네요

 

When I walk around all of the streets

Where I grew up and found my feet

They can't look me in the eye

It's like they're scared of me

I try to think of things to say

Like a joke or a memory

But they don't recognize me now

in the light of day

 

내가 자라나고 자신감을 얻었던

 그 모든 거리를 돌아다닐때

사람들은 내 눈을 쳐다보지 못했어요

마치 날 두려워하는 것 같았죠

농담이나 추억을 나눠보려 애썼지만 

그들은 지금의 나를 알아보지 못해요

빛이 가득한 한낮인데도 말이죠

 

I know I'm not the only one

Who regrets the things they've done

Sometines I just feel it's only me

Who never became who they thought they'd be

Look up the sky,not just the floor

 

행동했던 일들에 대해 후회하는 사람이

나 혼자만은 아니라는 것을 잘 알고 있어요

가끔은 나 혼자만...내 자신이 되고 싶었던 사람이

되지 못한 것 같이 느껴져요

바닥을 보지않고 하늘을 올려다보며

 

 

I feel like my life is flashing by

and all can do is watch and cry

Imiss the air, I miss my friends

I miss my mother

I fiss it when life was a party to be thrown

But that was a million years ago

 

 

내삶은 그냥 순식간에 지나가는것 같아요

내가 할수 있는건 그저 지켜보고 우는 것 뿐이네요

난 그때 그 공기가 그리워요

내 친구들이 그립고

엄마가 그립고

내 삶이 파티 같았던 때가 그리워요

하지만 그건 백만 년 전의 일이네요