♬ Music Lounge(모든 장르)

Red White & Blues - Dona Oxford

카이로스3 2023. 1. 23. 03:22

You're the one for me
I've got you on my list
I'm in love with you honey
But you don't know I exist

Crazy about you baby
But I
My face is red, I'm white and frighted
I got the blues

One day you make me happy
Next day you make me sad
Please give me just a chance
I can't be hold?
I'll give you all I got
And that you know is true

My face is red, I'm white and frighted
I got the blues

If you say that you don't love me
Than I'll understand
But don't you play these games
Just say it like a man
I hope that you'll need me
I'm waiting for a sign
But you give me the run around
And you feed me all these lies

One day I'll make you happy
Just you wait and see
But you flirt with all the women
Do it right in front of me
You must know how it hurts
'Cause I cry the whole night through

My face is red, I'm white and frighted
I got the blues

If you say that you don't love me
Than I'll understand
But don't you play these games
Just say it like a man
I hope that you'll need me
I'm waiting for a sign
But you give me the run around
And you feed me all these lies

One day I'll make you happy
Just you wait and see
But you flirt with all the women
Do it right in front of me
You must know how it hurts
'Cause I cry the whole night throug...

 

나에겐 너 뿐이야
내 목록에 당신이 있습니다
나는 당신과 사랑에 빠졌습니다
하지만 넌 내가 존재하는지 몰라

너에 대해 미쳤어 베이비
하지만 난
내 얼굴은 빨갛고 하얗고 무서워
나는 블루스를 얻었다

어느 날 당신은 나를 행복하게 해
다음날 넌 날 슬프게 해
내게 기회를 줘
참을 수 없습니까?
내가 가진 모든 것을 줄게
그리고 당신이 아는 것은 사실입니다

내 얼굴은 빨갛고 하얗고 무서워
나는 블루스를 얻었다

날 사랑하지 않는다고하면
내가 이해할 수있는 것보다
하지만이 게임을하지 마세요
남자 답게 말해봐
내가 필요하길 바래
나는 사인을 기다리고있다
하지만 넌 내게 달려
그리고 넌 내게이 모든 거짓말을 먹여

언젠가 너를 행복하게 해줄 게
당신은 기다려보고
하지만 당신은 모든 여자와 바람둥이
내 앞에서 바로 해

당신은 그것이 얼마나 아픈지 알아야합니다

난 밤새도록 울었 거든